Умови використання
1. Преамбула
Ці правила використання послуг Порталу (далі – Правила) разом з цінами на Послуги та Згодою суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних є невід’ємною частиною договору між адмініструючою компанією порталу (далі – Компанія) та Користувачем, що укладається в момент оплати Користувачем Послуг.
2. Юридичні застереження
2.1. Під час відвідування Порталу ви (Користувач) автоматично погоджуєтеся з правилами та вимогами цих застережень, інакше ви повинні негайно залишити цей Портал (веб-сайт). З метою зрозумілості - послуги, що надаються Порталом, призначені виключно для комерційних цілей.
2.2. Правила, пов'язані із захистом персональних даних, містяться в цих Правилах та в Законі України «Про захист персональних даних».
2.3. Компанія не несе відповідальності за будь-які збитки або збитки, які можуть бути спричинені інформацією, опублікованою на Порталі або внаслідок використання Порталу, включаючи збитки, неотриманий прибуток, шкоду діловій репутації, втрату даних тощо, якщо інше не передбачено Законом.
2.4. Компанія не здійснює перевірку персональних даних Користувача, які він вводить під час реєстрації, і Компанія не несе відповідальності за їх правильність та законність передачі щодо третіх осіб. У разі виявлення даних про особу, зареєстровану на Порталі, які не відповідають дійсності, Компанія залишає за собою право негайно змінити або знищити такі дані без попередження.
2.5. Компанія залишає за собою право змінювати, доповнювати або видаляти інформацію або дані з Порталу без попереднього повідомлення.
2.6. Усі правовідносини, стосовно Порталу або його використання, регулюються законодавством України. Усі спори, пов'язані з використанням Порталу повинні розглядатися судами України.
2.7. Компанія має право в будь-який час змінити положення та оновити зміст цих Правил.
2.8. Перед реєстрацією на Порталі Користувач зобов'язаний уважно ознайомитися з умовами цих Правил. Реєструючись на Портал, Користувач підтверджує свою повну та безумовну згоду з Правилами та зобов'язується виконувати їх умови.
2.9. В рамках Правил Компанія має право діяти самостійно або через субпідрядників (агентів), з якими укладено відповідні договори. Такі субпідрядники мають право отримувати від Користувачів інформацію для надання Послуг Порталу, оплату за послуги Порталу тощо, при цьому всі зобов’язання по наданню Послуг Порталу перед Користувачами несе Компанія.
3. Правила отримання Послуг
3.1. Визначення
3.1.1. «Портал» - це сукупність апаратних засобів та програмного забезпечення, що дозволяють надавати послуги з доступу до Порталу з інструментами, хостингом і функціями управління, необхідними для розміщення ознайомчої інформації про бані / сауни, а також надавати додаткові послуги власникам банних комплексів в просуванні їхніх закладів, якщо такі замовлені і оплачені такими власниками. Портал є майданчиком для розміщення пропозиції відвідати баню або сауну, розташовану на території України, а також забезпечення необхідних умов для можливості комунікації між користувачами порталу і його відвідувачами. Портал розміщений за веб-адресою BaniSauny.kharkiv.ua.
3.1.2. «Користувач» - фізична особа, фізична особа-підприємець або юридична особа, що діє через свого уповноваженого представника, яка/який використовує послуги Порталу. Користувач підтверджує при реєстрації на Порталі, що він використовує Портал виключно у зв'язку з його незалежною господарською або професійною діяльністю. Погоджуючись із цими Правилами, Користувач підтверджує, що він не є споживачем у значенні законів України щодо захисту прав споживачів. Користуючись послугами Порталу, Користувач безумовно приймає умови цих, а також інших правил користування послугами, які публікуються на Порталі.
3.1.3. «Особистий кабінет» - це багатофункціональний веб-інтерфейс Користувача на Порталі, доступ до якого надається після реєстрації на Порталі та авторизації, тобто введення персонального імені користувача та пароля. У Особистому кабінеті Користувач переглядає статистику, контролює стан електронного рахунку тощо.
3.1.4. «Компанія» - адміністратор Порталу, який підтримує належне функціонування Порталу, надає Послуги Користувачам, забезпечує технічну та інформаційну підтримку Користувачів, приймає оплату за Послуги та виконує інші функції, необхідні для якісного надання Послуг Користувачу. Всі реквізити та інформація про Компанію надаються перед укладенням договору між Компанією та Користувачем (після реєстрації Користувача на Порталі та перед оплатою замовлених Послуг).
3.2. Основні умови взаємодії
Компанія зобов’язується надати Користувачеві замовлені ним Послуги Порталу, а Користувач зобов’язується оплатити Послуги Порталу із дотриманням вимог цих Правил.
3.2.1. Послуги Порталу:
- Доступ до Особистого кабінету за допомогою інструментів, хостингу та функцій керування, необхідних Користувачу.
- Служба підтримки Користувачів (технічна підтримка, відповіді на питання, надання інформації).
- Надання додаткових послуг, якщо вони були замовлені і оплачені Користувачем.
- Інші послуги, передбачені функціоналом Порталу.
3.3. Цінові пакети
3.3.1. Користувач зобов'язаний своєчасно оплачувати послуги, які він замовив на Порталі. Перелік актуальних цін надається Користувачеві засобами Порталу після його реєстрації на Порталі.
3.3.2. Доступ до замовленої Послуги надається Користувачеві після отримання Компанією оплати в сумі, що відповідає обраній послузі. У разі необхідності до вартості послуг може бути доданий ПДВ (податок на додану вартість) відповідно до податкового законодавства України.
3.4. Технічні вимоги
3.4.1. Правильна робота Порталу можлива лише за умови використання останньої офіційної версії наступних веб-браузерів: Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari. Користувач зобов'язаний забезпечити належне встановлення останніх оновлень і версій програмного забезпечення веб-браузера. Для того, щоб скористатися послугами Порталу, Користувач повинен мати доступ до мережі Інтернет, адресу електронної пошти та веб-браузер, встановлений на пристрої доступу з активованими cookies та встановленим JavaScript.
3.5. Пароль
3.5.1. Дані Особистого кабінету Користувача захищені унікальним паролем, який генерується автоматично під час реєстрації Користувача для отримання вільного доступу до його Особистого кабінету. Користувач самостійно несе відповідальність за безпеку та конфіденційність свого пароля. Компанія застосовує внутрішні протоколи безпеки з системою шифрування пароля Користувача, щоб захистити пароль від розкриття та гарантувати, що тільки Користувач має доступ до свого Особистого кабінету. Представники Компанії, її субпідрядники або агенти не отримують дані щодо пароля Користувача. Жоден працівник Компанії або її субпідрядник, або агент не запитує у Користувача будь-яким чином розкрити свої дані щодо пароля (електронною поштою, телефоном або будь-яким іншим каналом).
3.6. Реєстрація на Порталі
3.6.1. Перед завершенням підписки (реєстрації) Особистого кабінету на сайті Користувач погоджується:
- з тим, що повністю приймає ці Правила, вцілому і без застережень;
- дотримуватися правил користування послугою/ами Порталу;
- своєчасно оновлювати свої контактні дані, зазначені в реєстраційному профілі, та переконатися, що вони залишаються точними та актуальними;
- надсилати за допомогою Порталу тільки таку інформацію, яку Користувач отримав на законних підставах і має право розповсюджувати через мережу Інтернет;
- забезпечувати конфіденційність і безпеку даних, наданих Користувачеві для доступу до Особистого кабінету (ім'я користувача, пароль);
- отримувати телефонні дзвінки та/або електронні листи від співробітників Компанії з питань, пов'язаних з використанням Користувачем Порталу;
- отримувати комерційну інформацію про продукти та послуги Порталу.
3.7. Умови та порядок оплати
3.7.1. Користувач зобов'язується своєчасно оплатити послугу, яку він замовив під час підключення до Порталу, відповідно до обраного тарифного плану.
3.7.2. Доступ до замовленої Послуги надається Користувачу виключно після отримання оплати відповідно до тарифного плану, що відповідає даній Послузі.
3.7.3. Оплата послуг здійснюється безготівковим переказом (за допомогою платіжної картки, платіжних інструментів, або за допомогою банківського переказу з використанням даних рахунку, виставленого Компанією).
3.7.4. Кошти, сплачені Користувачем, не повертаються, якщо Договір не розірваний у зв'язку з істотним його порушенням з боку Компанії.
3.7.5. Якщо з вини Компанії її послуги не надаються, Компанія може відшкодувати Користувачеві кошти, які були сплачені ним за такі Послуги, шляхом надання додаткових можливостей з користування Порталом.
3.8. Заборонені дії
3.8.1. Дії, які суворо заборонені при використанні Порталу.
3.8.1.1. Використовувати будь-яке обладнання та/або програмне забезпечення, призначене для:
- пошкодження Порталу;
- порушення правильного і своєчасного функціонування Порталу;
- перехоплення будь-яких даних і особистої інформації інших користувачів, що зберігається на Порталі.
3.8.1.2. Вказувати дані, що не відповідають полю. Якщо поле призначене для опису бані/сауни, в ньому забороняється вказувати контактні номери або посилання на зовнішні джерела;
3.8.1.3. Використовувати нецензурну лексику, ображати адміністрацію та інших користувачів;
3.8.1.4. Вказувати інформацію, що не стосується розміщеного об'єкта;
3.8.1.5. Публікувати фотографії нецензурного або еротичного змісту;
3.8.1.6. Вводити інформацію на відмінній, від зазначеної в полі, мовою. На Порталі передбачені окремі поля даних для всіх мов, які використовуються;
3.8.1.7. Повторне розміщення одного об'єкта;
3.8.1.8. Використання на Порталі таких персональних даних, які були сформовані без добровільної та однозначної згоди суб'єктів персональних даних, а також використання персональних даних, обробка яких становить особливий ризик щодо прав і свобод суб'єктів персональних даних (спеціальні категорії особистих даних) без попереднього повідомлення відповідного державного органу.
3.8.1.9. Розміщення будь-яких текстів, фотографій, графічних зображень, логотипів, програмного забезпечення, статей, музичного та відеоконтенту, використання яких порушує авторські права або права інтелектуальної власності третіх осіб, розкриває комерційну таємницю або порушує будь-які інші права третіх осіб.
3.8.1.10. Відправлення або зберігання в інформаційному просторі Особистого кабінету Порталу образливих, дискредитуючих, неправдивих, оманливих матеріалів або даних, які порушують право на приватність або особисте і сімейне життя третіх осіб, або прямо чи опосередковано порушують законодавство України або діючі на даний час правила користування Порталом.
3.8.1.11. Відправлення та зберігання матеріалів, що містять шкідливі програми, такі як віруси програмного забезпечення, трояни, “черв'яки”, логічні бомби, боти, шпигунські програми та інші файли, програми та технології, призначені для пошкодження системи або обладнання Порталу, незаконного збору даних і отримання несанкціонованого доступу до його використання, зламу програм та акаунтів, обмеження функціональності програмного забезпечення тощо.
3.8.1.12. Використання Порталу для вчинення та/або сприяння вчиненню, та/або приховування кримінального, адміністративного чи іншого правопорушення.
3.8.2. Користувач не повинен виконувати дії, що призводять до надмірного технічного навантаження на Портал, сервер, що використовується Порталом, та інші елементи інфраструктури, що беруть участь у наданні Послуг Користувачам.
3.8.3. Будь-який контент, що проходить через Портал, в тому числі, але невиключно, пов’язаний з порнографічними сайтами і матеріалами, дитячою порнографією, фанатизмом, расизмом, нецензурною лексикою, шахрайством або порушенням громадської моралі, тощо, може бути видалений Компанією у відповідності до рішень Компанії в кожному конкретному випадку на її власний розсуд.
3.9. Порядок надання Послуг Користувачам
3.9.1. Компанія надає послуги та забезпечує підтримку Користувача шляхом безпосереднього зв'язку з ним засобами електронної пошти, спеціального чату, внутрішньої системи обміну повідомленнями або телефонного зв’язку. Коли Користувач потребує консультації або відповіді, або подає скаргу, такий Користувач повинен надати дані щодо свого Особистого кабінету (при цьому не розголошуючи свій пароль для входу до Особистого кабінету працівнику Компанії). Компанія не відповідає і не вживає жодних заходів у разі анонімних запитів Користувачів.
3.9.2. Інформація про контактні дані, які можуть бути використані для зв'язку зі службою підтримки, публікується на Порталі. Якщо Користувач увійшов до свого Особистого кабінету, він може використовувати внутрішню систему обміну повідомленнями на Порталі. У робочі дні Компанія відповідає на запити від своїх Користувачів протягом 24 годин.
3.10. Відміна користування Послугами Компанії (видалення Особистого кабінету)
3.10.1. Користувач має право у будь-який час відмінити користування послугами Порталу, видаливши свій Особистий кабінет. Для видалення Особистого кабінету Користувач повинен надіслати відповідний запит Компанії електронною поштою. У разі виникнення сумнівів Компанія може вимагати додаткових підтверджень того, що запит був надісланий саме Користувачем.
3.10.2. Компанія зобов'язується видалити Особистий кабінет Користувача протягом 14-ти календарних днів з моменту отримання запиту на видалення від Користувача, за умови, що Користувач не має заборгованості по оплаті Послуг. Якщо Користувач має заборгованість по відношенню до Компанії, то для того, щоб Компанія видалила Особистий кабінет, Користувач повинен погасити таку заборгованість шляхом переказу повної суми коштів заборгованості. Компанія зобов'язується видалити Особистий кабінет Користувача протягом 14-ти календарних днів з моменту отримання коштів для погашення заборгованості від Користувача.
3.10.3. Після видалення Особистого кабінету, підписка на послуги Порталу буде скасована автоматично, і всі дані Особистого кабінету будуть видалені без можливості їх відновлення. Цей процес не можна скасувати.
3.10.4. Користувач не може видалити Особистий кабінет та скасувати свою підписку на послугу Порталу, якщо такий Користувач має заборгованість перед Компанією.
3.10.5. У разі виникнення питань в процесі скасування підписки на послугу Порталу Користувач може зв'язатися з Компанією, використовуючи контактні дані, зазначені в розділі «Зворотній зв'язок» на сторінці Порталу.
3.10.6. Після видалення Особистого кабінету кошти Користувача, що були сплачені ним раніше, але не були використані на послуги Порталу, не повертаються.
3.11. Припинення надання послуг Порталу Компанією
3.11.1. Компанія залишає за собою право припинити або призупинити надання послуг Порталу без попереднього повідомлення Користувача або відмовитися від надання будь-якого поточного або майбутнього надання послуг Порталу, якщо Користувач порушує будь-яку з умов цих Правил.
3.11.2. У разі припинення надання Компанією послуг Порталу з вини Користувача, кошти, сплачені Користувачем за Послуги, не відшкодовуються, а Користувач, як і в будь-якому іншому випадку порушення умов надання Послуг, зобов'язується погасити наявну перед Компанією заборгованість, сплатити та відшкодувати всі збитки/неотриманий прибуток/моральну шкоду, що виникли або можуть бути наслідком порушення Користувачем умов та положень щодо надання Послуг.
4. Інші умови
4.1. Права на об'єкти інтелектуальної власності
4.1.1. Усі права на Портал і його вміст належать Компанії. Портал та його окремі елементи, такі як (але не обмежуючись ними): елементи дизайну, зміст, програмний код, комп'ютерна програма, бази даних, захищені законами про захист прав інтелектуальної власності України. Всі об'єкти інтелектуальної власності, опубліковані на цьому Порталі, належать Компанії або використовуються Компанією за згодою власників прав. Дублювання або копіювання інформації або даних сайту, а також використання тексту сайту або його частин дозволяється тільки за умови попередньої письмової згоди Компанії.
4.1.2. ® є зареєстрованим знаком для товарів і послуг, який належать Компанії і може використовуватися лише за письмовим дозволом Компанії.
4.1.3. Користувач зобов'язується не порушувати права Компанії на об'єкти інтелектуальної власності, які опубліковані на Порталі або пов'язані з ним.
4.2. Технічні питання
4.2.1. Компанія гарантує Користувачеві послугу підтримки його клієнтів на рівні 99,5% за умови безперебійного функціонування доступу до мережі Інтернет та телекомунікаційних провайдерів Компанії. Компанія не гарантує фіксованого мінімального часу відповіді при наданні Послуг. Компанія може змінювати або модифікувати функції послуг з розповсюдження об'єктів, будь-якого обладнання або програмного забезпечення на власний розсуд, за умови, що такі зміни не мають суттєвого негативного впливу на якість роботи Порталу в цілому.
4.2.2. Компанія може виконувати планові або позапланові технічні роботи на сайті (включаючи тимчасову часткову або повну зупинку роботи послуги, якщо це необхідно) для підтримки, технічного обслуговування та модернізації Порталу без попереднього повідомлення Користувача.
4.2.3. У разі планових технічних робіт, які триватимуть більше 1 дня, Компанія докладає всіх зусиль, щоб повідомити Користувача про це заздалегідь, не пізніше ніж за 1 день до початку робіт. Компанія докладає всіх зусиль для того, щоб скоротити термін планованого технічного обслуговування, щоб мінімізувати періоди, коли послуга не функціонує повністю або частково.
4.3. Обмеження відповідальності
4.3.1. Користувач несе відповідальність за виконання своїх зобов'язань, що випливають з цих Правил та договору між ним та Компанією.
4.3.2. Компанія надає послуги «як є», без будь-яких гарантій, явних або неявних. Зокрема, Компанія не надає жодних гарантій щодо постійності назви, періоду експлуатації Порталу, непридатності Порталу до виконання конкретних завдань тощо. Користувач зобов'язаний користуватися Послугами на свій власний ризик щодо їх придатності для цілей Користувача.
4.3.3. Компанія та її співробітники, представники, субпідрядники та агенти не несуть відповідальності за будь-які прямі або непрямі збитки, неотримані прибутки, моральну шкоду, понесені Користувачем, пов'язані з використанням Порталу, навіть якщо представники Компанії були попереджені про можливість таких втрат. У будь-якому випадку, відповідальність Компанії обмежується загальною сумою коштів, що передається Користувачем як оплата за надання йому Послуг.
4.3.4. Сторона, яка перебуває під впливом дії форс-мажорних обставин, зобов'язується негайно повідомити про це іншу сторону не пізніше ніж протягом 7 календарних днів. Сторона, яка посилається на випадок форс-мажорних обставин, має тягар доведення щодо виникнення та тривалості дії форс-мажорних обставин, що спричиняють неналежне виконання договору між Компанією та Користувачем.
4.3.5. Компанія не несе відповідальності за дотримання і/або недотримання умов бронювання і оренди закладу, складені між Користувачем і його клієнтом (відвідувачем).
4.3.6. В обов'язки Компанії не входить перевірка достовірності, повноти інформації, розміщеної Користувачами на порталі. Портал є лише майданчиком для розміщення користувачами ознайомчої інформації про заклад. Компанія не пропонує послуг посередництва між Користувачами Порталу і відвідувачами Порталу.
4.4. Подання претензій
4.4.1. Будь-які претензії, пов'язані з використанням Порталу, розглядаються Компанією протягом 20-ти робочих днів після отримання таких претензій від Користувача. Претензія повинна бути подана у письмовій формі та має бути складена у відповідності до норм чинного законодавства України. Вона повинна містити зокрема, але невиключно, контактні дані Користувача, зміст претензії, дату підготовки претензії. Претензія повинна бути підписана Користувачем та включати додані копії документів, що стосуються претензії, або підтвердження обставин, зазначених у ній. Компанія повідомляє Користувача про результат розгляду претензії та її рішення в письмовій формі шляхом надсилання відповіді на адресу електронної пошти Користувача, зазначену під час реєстрації.
4.4.2. Всі спори, що виникають між Компанією/її представниками та Користувачем, вирішуються шляхом переговорів, у тому числі, в рамках роботи служби підтримки Компанії (наприклад, шляхом письмового повідомлення через Портал). Спір може бути розглянутий у відповідному суді України, якщо його неможливо вирішити за вищезазначеною процедурою.
4.5. Внесення змін цих Правил
4.5.1. Компанія має право в односторонньому порядку вносити зміни до загальних положень та умов Правил або вносити нові загальні умови у разі, якщо це виправдано змінами в законодавстві або практиці, розвитком послуги, що регулюється загальними умовами, з метою забезпечення кращих або додаткових послуг засобів використання послуги, а також через необхідність визначити умови або ризики, пов'язані з використанням наданих послуг.
4.5.2. Якщо Користувач не погоджується із змінами до Правил, він має право припинити користуватись Послугами, Порталом та припинити правовідносини із Компанією. Припинення правовідносин із Компанією не звільняє Користувача від будь-яких зобов'язань, що випливають з цих Правил, що виникли до припинення правовідносин/відмови від користування Послугами.
4.5.3. Якщо Користувач не припинив правовідносини із Компанією протягом 30 календарних днів з дня публікації Правил в новій редакції, вважається, що Користувач погоджується з такими змінами та не має претензій у зв'язку з цим.
4.5.4. Зміни стають невід'ємною частиною Правил з дати публікації Правил в новій редакції на Порталі і є обов'язковими для їх виконання. Попередні умови вважаються недійсними з дня набрання чинності нових умов і положень Правил.
4.6. Заключні положення
4.6.1. Компанія залишає за собою право видаляти масивні бази даних Користувача після 3-х років з моменту, коли Користувач припинив їх використовувати.
4.6.2. Дана Угода є договором, укладеним за допомогою інформаційно-комунікаційних систем, що відповідно до абз.2 ч.1 ст. 639 Цивільного Кодексу України та є договором, укладеним в письмовій формі. Угода є публічним договором і розміщується на Порталі, що є прийняттям умов цієї Угоди з боку Компанії. Прийняттям Угоди з боку Користувача є проставлення відповідної згоди при реєстрації на Порталі.
4.6.3. Умови користування Порталом розповсюджуються на Користувача з моменту реєстрації Користувача на Порталі, і залишаються чинними протягом усього періоду існування Особистого кабінету Користувача.
4.6.4. Місцем надання Послуг за допомогою Порталу є територія України.
Дата оновлення 7.08.2024.
Локація
Позиціювання
Місткість
Банні послуги
З віником З банщиком SPA З масажем
Аква зона
З басейном З гідромасажем З виходом до води
Додатковий сервіс
З рестораном З паркуванням З Wi-Fi Цілодобові З більярдом З каміном З караоке