Банний комплекс «Місто» №45

Ми будемо дуже вдячні, якщо Ви повідомте адміністратору, що знайшли цю сауну на сайті БаниСауны.Харьков.Юа.
Шевченківський район
вул. Клочківська, 190 А
М Ботанічний сад
Приймаємо Visa / MasterCard

Всесвіт релаксу та банних задоволень втілився в комплексі «Місто». Це свого роду місто в місті, де кожен знайде свій куточок радості та комфорту. Вишукані вподобання відвідувачів варіюються від класичної руської лазні до орієнтального хамаму. Зі смачним шашликом з мангалу та прохолодними напоями з бару відпочинок стає ще приємнішим.

Секрет відпочинку тут - у деталях: професійний банщик підготує паріння за всіма канонами мистецтва, а після парної на вас чекає прохолода басейну чи душових. Банна зала вміщує до 12 осіб, створюючи ідеальний простір для зустрічі з друзями або родиною.

А після всіх процедур - комфортна зона відпочинку з м'якими меблями та розвагами: супутникове ТБ, караоке, настільні ігри. СПА-послуги, такі як масаж і пілінг, доповнюють ваше відновлення. «Місто» - це не просто банний комплекс, це свято для душі й тіла.

Вид парної: турецька баня, фінська сауна, руська баня

Місткість:
12 чол.

Аква зона: басейн, душ

Паркування: приватна з відеоспостереженням

Послуги: адміністратор, ресторан, мангал, бар, тренажерний зал, банщик, кальян

SPA-процедури: масаж розслабляючий, масаж оздоровчий, масаж антицелюлітний, арома-масла

Розваги: караоке, аудіоапаратура, відеоапаратура, wifi, cупутникове тб, нарди

Їжа: європейська кухня, японська кухня

Напої: пиво пляшкове, чай чорний, чай зелений, трав'яний чай, кава, міцний алкоголь

Вартість

1 час — 240 грн.

1 час — 420 грн.

Оцінка

Задовільно 3.4
Інтер'єр
Чистота
Обслуговування
Ціна / якість
Зручності
На підставі 20 відгуків
  • Час роботи:
  • ПН: цілодобово
  • ВТ: цілодобово
  • СР: цілодобово
  • ЧТ: цілодобово
  • ПТ: цілодобово
  • СБ: цілодобово
  • НД: цілодобово

Відгуки (20)

Це місце величезне і красиве, з великою кількістю простору. Але, якщо ви перебуваєте в дитячій зоні на шезлонгу, ви не можете замовити їжу? Я не розумію чому. Ви повинні підійти до бару, 20 хвилин чекати сервера, а потім ще годину чекати свою їжу! Коли я запитала, скільки часу займе їжа, сервер сказав мені сісти за барну стійку і чекати, а потім розсміявся! Це було не смішно. Можливо, їм варто задуматися про те, як вони поводяться зі своїми клієнтами?


Наталья Захарьина
20 серпня 2023 у 15:15

Відповідь

Здрастуйте! Солярії заборонені до використання через правила техніки безпеки. Це загальноприйнята практика в усьому світі. Для прийому їжі та відпочинку є спеціально відведені місця - ви знайдете їх у будь-якому упорядкованому місці.


Адміністратор об'єкту
20 серпня 2023 у 15:34

Басейни акуратні й підігріваються, підходять як для дітей, так і для дорослих. Зручніше носити свою їжу, а не замовляти в ресторані. Неприємно, що мені не дали нового рушника, коли мій намок під дощем. Вони сказали, що рушник видається під час купівлі квитка.


Карина Перадзе
9 липня 2023 у 14:37

Відповідь

Ми дуже вдячні вам, Каріно, за ваш відгук. Ми раді, що ви помітили нашу старанну роботу з підтримки місця і створення сприятливих умов для дітей. Нагадуємо, що ми не дозволяємо приносити їжу ззовні. Ми сподіваємося побачити вас знову найближчим часом.


Адміністратор об'єкту
17 липня 2023 у 18:51

Учора я вперше відвідав цей басейн, і він мені дуже сподобався. Територія велика і доглянута, а персонал доброзичливий і чуйний, навіть коли він зайнятий. Тут чисто, а вода тепліша, ніж в інших басейнах Харкова. Я б безперечно порадив іншим відвідати це місце, щоб весело провести день. Єдиний мінус - немає окремої зони для курців. Навколо було багато дітей, і мені, як вагітній жінці, було неприємно перебувати в оточенні курців. Крім того, я думаю, що їм слід додати більше різноманітних фруктів, як-от банани, ківі, персики тощо, до їхнього фруктового морозива замість одних яблук.


Alona Kovalenko
25 червня 2023 у 08:14

Відповідь

У нас є спеціальні місця для куріння, які чітко позначені. Ви можете попросити нашого менеджера показати вам, де знаходяться ці місця. Ми взяли до відома ваш відгук. Сподіваємося побачити вас знову найближчим часом!


Адміністратор об'єкту
17 липня 2023 у 18:53

Басейн і прилегла територія доглянуті. Обслуговування відсутнє. Нам довелося чекати дві години, щоб зробити замовлення по меню, тому що навколо не було жодного офіціанта.


Юлия Радина
10 червня 2023 у 21:54

Відповідь

Дякую за розуміння. Ви маєте рацію, наші офіціанти іноді можуть бути повільними. Але ми довіряємо їм і сподіваємося, що ви чудово провели час, незважаючи на це. Від команди Misto: ми не ідеальні, але ми до цього прагнемо.


Адміністратор об'єкту
10 червня 2023 у 22:09

Я подумував про вступ до плавального клубу. Після розмови зі співробітниками відділу продажів я повністю змінив свою думку. Їхнє ставлення було занадто серйозним для мене. Виявляється, вступити в клуб можна, тільки якщо ти знаєш когось, хто вже є його членом. Ким вони себе вважають? Це звичайний бізнес чи якийсь ексклюзивний клуб для мільярдерів? Це дуже дратує. До того ж вони просять 28 000 гривень за річне членство. А що, якщо я не хочу вступати на цілий рік? Їхні умови просто не мають сенсу. Чесно кажучи, це не дуже добре.


Oleksii Nikandrov
6 січня 2022 у 19:46

Відповідь

Здрастуйте, Олексію! Можливо, під час нашої телефонної розмови сталося якесь непорозуміння. Ми дуже раді бачити вас у нашому залі. Гарного дня!


Адміністратор об'єкту
11 січня 2022 у 11:32

Чудова сауна, раджу сходити. Єдине, що погано, - не можна брати свої закуски і напої.


Люба Любимка
28 грудня 2021 у 10:29

Відповідь

Здрастуйте! Дякуємо за позитивний відгук і вищу оцінку.


Адміністратор об'єкту
28 грудня 2021 у 13:07

Єдиним мінусом у моє чудове свято став рахунок. Він якимось чином підскочив з 295 до 470 гривень, бо до мого замовлення додали замовлення іншого столика. Справа не в грошах, а в тому, як персонал поставився до ситуації, їм було абсолютно все одно.

Якщо ви шукаєте спокійний відпочинок, не ходіть сюди. Обов'язково стежте за тим, скільки вони беруть із вас грошей.


Максим Овчаренко
28 листопада 2021 у 14:09

Відповідь

Вибачте, Максиме, за невдалий досвід. Ми постараємося зробити все можливе, щоб подібне не повторилося.


Адміністратор об'єкту
14 грудня 2021 у 10:37

У караоке з вас беруть гроші. Якщо ви хочете заспівати, вам доведеться заплатити 500грн або чекати кілька годин!


Дима Коськов
14 листопада 2021 у 01:48

Відповідь

Вітаємо 🔆 дякуємо за відгук


Адміністратор об'єкту
17 липня 2023 у 18:53

Я даю 5 зірок босові, якого я згадав у своєму коментарі. Дівчина передзвонила мені і чудово розібралася з моїм питанням. Вона була дуже мила і корисна. Дякую. Я буду продовжувати повертатися до вас 🥰.


Nastya Martinenko
5 листопада 2021 у 12:05

Відповідь

Дякую ❤️, будь ласка, приходьте до нас знову.


Адміністратор об'єкту
6 серпня 2023 у 20:46

Я відвідала спа-процедуру під назвою "Ванна Клеопатри", і мені все в ній сподобалося. Вона включала в себе масаж, ароматичну ванну, яка насправді була гідромасажем, і масляний масаж. Дуже рекомендую! Масаж робила жінка на ім'я Ірина, здається. Вона була дуже мила і справді хороша у своїй справі! Я також рекомендую відвідати це місце. Чай, яким мене напоїли після процедури, був дуже смачним!


Alena Kowalenko
1 листопада 2021 у 12:21

Відповідь

Дякую! Будь ласка, приходьте до нас знову. Ми завжди відкриті для вас.


Адміністратор об'єкту
6 серпня 2023 у 20:46

Я ходжу в Club Misto вже рік, а мої батьки і друзі ходять туди ще довше. Мені дуже сподобалося. Я живу у двох різних містах, тому не стала одразу продовжувати членство, коли воно закінчилося. Сьогодні я зателефонувала, щоб дізнатися, як купити новий абонемент і як його оплатити. Я знала, що у них є спеціальні пропозиції для постійних клієнтів. Менеджер на ім'я Лара була грубою і зарозумілою зі мною по телефону. Це змусило мене відчути себе погано і зіпсувало мені день. Я хочу попросити, щоб люди, які відповідають за продаж членських внесків, навчилися правильно розмовляти з клієнтами, особливо цей менеджер. Я думаю, що є інші фітнес-клуби, в які я міг би піти замість "Місто". Дивно, що співробітник грубить клієнту, який зацікавлений у покупці.


ALINA MERZLIKINA
28 вересня 2021 у 17:18

Класне місце. Тут є басейн, відкриті простори та ігрова зона. Їжа не дуже смачна.


Владимир Владимиров
13 вересня 2021 у 22:53

Ми провели чудовий день у вас. Нам усе сподобалося!


Дарья Киркач
9 вересня 2021 у 17:18

Для місця, призначеного для відпочинку, тут занадто багато правил. Ви навіть не можете повернути лежак в інший бік або зістрибнути з трампліну для стрибків у воду. Також не можна плавати з поплавками. Коли ви хочете зробити замовлення з меню, вам доводиться бігати за офіціантами, щоб попросити про це. Створюється враження, що персонал стежить за дотриманням правил, а не за тим, щоб зробити це місце комфортним.


Макс Масяня
27 серпня 2021 у 00:09

26 серпня я відвела свою чотирирічну доньку в басейн. Ми заплатили, але ніхто не розповів нам про правила. Ми пішли в дитячий басейн, але там було занадто холодно. Моя дочка змогла пробути в ньому всього 15 хвилин, перш ніж почала тремтіти від холоду. Ми пішли у великий басейн, і вона почала стрибати в нього з бортика. Нам сказали, що це заборонено. Якби я знала про це, коли ми платили, ми б не залишилися.


Виктория Панченко
27 серпня 2021 у 00:06

Це місце красиве й чисте. Тут панує тепла і затишна атмосфера. Але їжа може бути кращою, особливо фондю і піца. Я сподіваюся, що вони покращать це.


Nataliya Yakubovskaya
26 серпня 2021 у 07:40

Ми побували тут вдруге, і все було як завжди чудово! Раджу всім сходити. До швидкої зустрічі!


Татьяна Шершень
18 серпня 2021 у 04:04

Це прекрасне місце в центрі міста з басейном. Є також прохолодний басейн для дітей. Місце зелене і красиве. Тут подають смачну їжу. Це чудове місце для проведення вечірок.


Yuriy Rezanov (Yrand)
12 серпня 2021 у 13:43

Задоволені обслуговуванням, гарне місце для відпочинку.


Olga Ponomarova
10 серпня 2021 у 22:11

Коли я бронював шикарний намет, вони дали невірну інформацію про лежаки, включені у вартість.


Catherine Khaimova
10 серпня 2021 у 16:06