Банний комплекс в готелі «Харків Палац» №37

Ми будемо дуже вдячні, якщо Ви повідомте адміністратору, що знайшли цю сауну на сайті БаниСауны.Харьков.Юа.
Шевченківський район
просп. Незалежності, 2
М Університет
М Держпром

Ласкаво просимо в банний комплекс готелю «Kharkiv Palace», де на вас чекає неповторний досвід відпочинку та оздоровлення! У цьому унікальному місці затишно поєднуються традиційні методи та сучасний інтер'єр, щоб подарувати вам незабутні враження.

Вам пропонуються два основних види саун: фінська сауна та турецька парна. Фінська сауна забезпечує ідеальне поєднання тепла та сухості, допомагаючи розслабити м'язи та зняти напруження. Турецька парна, або хаммам, з високою вологістю та температурою біля 45 градусів, допоможе вам чудово відпочити та очистити шкіру.

Після відвідування банного комплексу, почастуйте себе спеціальними процедурами та масажами в нашому спа-центрі або відпочиньте в зоні релаксації з ароматними чаями та закусками. Наша мета - створити для вас атмосферу гармонії, щоб допомогти вам відновитися після напруженого дня та здобути нові сили. Чекаємо вас у банному комплексі готелю «Kharkiv Palace»!

Вид парної: руська баня, турецька баня

Місткість:
6 чол.

Аква зона: басейн

Послуги: ресторан, банкетний зал, готель, бар, тренажерний зал

SPA-процедури: масаж розслабляючий, масаж оздоровчий, масаж антицелюлітний, арома-масла, пілінг

Розваги: аудіоапаратура, wifi, cупутникове тб

Вартість

1 час — 600 грн.

Оцінка

Нормально 4.4
Інтер'єр
Чистота
Обслуговування
Ціна / якість
Зручності
На підставі 20 відгуків
  • Час роботи:
  • ПН: з 11:00 до 23:00
  • ВТ: з 11:00 до 23:00
  • СР: з 11:00 до 23:00
  • ЧТ: з 11:00 до 23:00
  • ПТ: з 11:00 до 23:00
  • СБ: з 11:00 до 23:00
  • НД: з 11:00 до 23:00

Відгуки (20)

Гарний готель, прекрасне місце, доброзичливе обслуговування.


Roman Frolov
25 вересня 2023 у 22:24

Я хочу відвідати цей готель, але чи відкритий він? Якщо так, то я б хотів приїхати. Я сподіваюся, що все налагодиться. Сподіваюся, коли-небудь я зможу приїхати. Я ставлю одну зірку, тому що інформації недостатньо.


The-Erro1
22 травня 2023 у 00:30

Мені все сподобалося. Обслуговування було хорошим. Номер був акуратним.


Андрей Шинкаренко
18 травня 2023 у 18:51

Я проїжджав на велосипеді повз готель-палац "Ярославський" і мусив зупинитися, щоб зробити знімок. Важко зрозуміти, як сучасний дизайн будівлі поєднується з іншими будівлями на площі. Але я не заперечую - це прекрасна будівля, навіть якщо вона не зовсім відповідає великим зразкам конструктивістської архітектури!


Sergey Lysenko
17 лютого 2022 у 06:24

Відвідала салон краси в СПА-центрі в Kharkiv Palace у свій день народження. Готель вищого класу, з дуже красивим дизайном і привітним персоналом. З тераси відкривається прекрасний вид на центр міста. Це просто приголомшливо.


Алёна Никифорук
13 лютого 2022 у 09:16

Це прекрасний, оновлений готель. Мені дуже подобається зупинятися тут, тому що номери та конференц-зали на вищому рівні. Нещодавно я відвідала спа-салон і чудово провела час. Я б хотіла повернутися.


Наталья Сердюк
25 січня 2022 у 15:32

Відповідь

Доброго дня, Наталіє, дякуємо, що залишили відгук на Google. Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову в Kharkiv Palace Hotel!


Адміністратор об'єкту
1 лютого 2022 у 18:53

Готель хороший, і персонал дуже хороший. Номери теж хороші, але в душових є проблеми, вони протікають. Вода не йде в каналізацію належним чином. Я жила в номері 1015. Спа-центр також досить маленький. У ньому є хамам, сауна і басейн, але всі вони маленькі.


Игорь Федас
18 січня 2022 у 11:17

Відповідь

Здрастуйте, Ігорю, дякую, що приїхали в готель "Харків Палас" і написали відгук. Я дуже радий, що вам сподобався готель і послуги, які ми надаємо. Шкодую, що у вас виникли проблеми під час перебування у нас. Ваше зауваження з приводу ванної кімнати було передано відповідальному за ремонт у готелі. Я дуже сподіваюся, що ви знову оберете наш готель і що ніщо не зіпсує ваших хороших вражень від візиту в майбутньому. Не можу дочекатися нової зустрічі з вами! З найкращими побажаннями, Олена Толстая, фахівець по роботі з гостями.


Адміністратор об'єкту
19 січня 2022 у 18:19

Мені дуже подобається це місце. Я часто ходила туди на робочі зустрічі, і мене завжди вражали ввічливі співробітники, модний декор і зручне розташування. Нещодавно я прийшла туди зі своїм хлопцем, щоб розслабитися в спа-центрі, і мені сподобалося так само, як і раніше. Персонал провів для нас чудову екскурсію, ми одягли зручні білі халати, і нам навіть принесли каву і воду. Ми так насолоджувалися басейном, сауною і хамамом, що, напевно, пройшли між ними близько 9 разів. Мені сподобалося все! Сподіваюся, Харківський палац і далі працюватиме добре.


Елена Крикун
16 січня 2022 у 21:49

Відповідь

Доброго дня, Олено! Дякуємо за Ваш позитивний відгук про наш готель. Я дуже рада, що ми виправдали ваші очікування і вам сподобався час, проведений у нашому SPA-центрі. Схоже, що у вас був приємний, безтурботний досвід, який залишив у вас хороші спогади. Від імені всіх співробітників готелю "Харків Палас" ми цінуємо ваші приємні слова про наш персонал. Ми дійсно дбаємо про те, щоб вам було комфортно, і намагаємося зробити все можливе, щоб задовольнити ваші потреби. Ми раді, що змогли допомогти зробити ваш відпочинок особливим і незабутнім. Ми будемо раді бачити вас у Kharkiv Palace Hotel і в майбутньому! З повагою, менеджер по роботі з гостями Олена Толстая.


Адміністратор об'єкту
19 січня 2022 у 16:25

Це найкращий готель у Харкові. Він стильний, висококласний, пропонує чудовий сервіс і конфіденційність. Він досить дорогий, але дуже розкішний. Персонал приголомшливий! Дуже красиво.


Jacob Goldman
15 січня 2022 у 18:40

Відповідь

Ми всі тут хочемо подякувати вам за добрі слова про наше місце. Ми багато працюємо над тим, щоб нашим гостям було комфортно і приємно, тому приємно чути, що ми добре попрацювали для вас. Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення! З найкращими побажаннями, Олена.


Адміністратор об'єкту
19 січня 2022 у 15:35

Це був мій перший раз у вашому готелі. Стійка реєстрації була не дуже привітною. Мене засмутила жінка, яка сказала мені, що не знає, де знаходиться конференція, хоча це було очевидно, адже там було близько 150 осіб. На щастя, чоловік допоміг мені знайти її. Ресторан на 4-му поверсі чудовий, мені сподобалася їжа шеф-кухаря. Але я був незадоволений послугами пральні. Вони зменшили мою толстовку, як і толстовку мого друга, яка тепер впору його синові. Не зрозумійте мене неправильно, але це був не дуже хороший досвід. Я подумав про те, щоб поділитися цим в Instagram, але вирішив не робити цього.


Шерзод Мадумаров
15 січня 2022 у 16:26

Відповідь

Дякуємо, що обрали Kharkiv Palace Hotel для свого перебування в Харкові та поділилися своїми думками. Ми дуже раді, що ви добре відгукнулися про нашого шеф-кухаря. Уся команда готелю справді пишається його майстерністю та досягненнями. Ми цінуємо ваші відгуки і шкодуємо, що не виправдали ваших очікувань першого разу, коли ви зупинилися у нас. Мені дуже шкода, що у вас був невдалий досвід роботи з нашою пральнею. Ми вже повідомили про це відповідального за готель і співробітника, який контролює готельні послуги.


Адміністратор об'єкту
20 січня 2022 у 15:09

Приємна закусочна із затишною атмосферою і хорошим обслуговуванням. З вікна відкривається чудовий вид на наше улюблене місто. Тут подають смачну їжу та солодощі. Обов'язково спробуйте десерт "Інжир із блакитним сиром". Він виділяється унікальною подачею і чудовим смаком.


Мария Хоменко
15 січня 2022 у 16:06

Відповідь

Доброго дня, Маріє, спасибі, що обрали Kharkiv Palace Hotel! Ми дуже цінуємо, що ви знайшли час поділитися своїми думками про відвідування ресторану. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб надати вам відмінний сервіс, і ваш відгук дуже важливий для нас. Ми дуже сподіваємося, що побачимо вас у нашому готелі знову. З найкращими побажаннями, Олена Толстая, менеджер по роботі з гостями.


Адміністратор об'єкту
19 січня 2022 у 15:16

Це гарний готель, розташований у центрі міста, поруч із площею і парком, в оточенні безлічі кафе і магазинів. Готель має гарний вигляд як зсередини, так і зовні. Номери не дешеві, але ви отримуєте гарне співвідношення ціни та якості, відмінний сервіс і всі необхідні зручності. При заселенні співробітник ресепшн подарував моїй дитині іграшку, книжку-розмальовку та олівці, що було приємним жестом. Персонал швидко задовольняв усі наші потреби. У готелі є ресторан для сніданку та два інших ресторани. Також у готелі є спа-салон із басейном, сауною, паровою лазнею, тренажерним залом і масажним кабінетом.


Євгеній Філатов
27 грудня 2021 у 21:15

Відповідь

Здрастуйте, Анно, ми дуже вдячні вам за довіру і за те, що ви радите іншим людям вибрати Kharkov Palace Hotel. Дякуємо за ваш відгук, за те, що вам сподобалися послуги, які ми надаємо, і центральне розташування нашого готелю. Ми раді вітати вас і подбати про те, щоб вам і вашим малюкам було комфортно. Для нас дуже важливо надавати хороший сервіс і відповідати вашим очікуванням. До швидкої зустрічі в готелі "Харків Палас"!


Адміністратор об'єкту
30 грудня 2021 у 16:28

Я не зупинявся в цьому готелі і не бачив його номерів. Але я багато разів бував там на робочих заходах і ділових обідах і завжди залишався задоволений. Місце має чудовий вигляд, персонал хороший, а їжа смачна! Я дуже сподіваюся коли-небудь зупинитися в цьому готелі.


Юлія Доля
25 грудня 2021 у 21:43

Відповідь

Дякуємо за відгук про Харків Палас Готель! Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову і допомогти зробити ще більше чудових спогадів!


Адміністратор об'єкту
30 грудня 2021 у 16:24

Я відвідав Sky Lounge. Деяких страв, зазначених у меню, не було в наявності. Я попросив будь-який чай, крім альтхауса, але мені все одно принесли альтхаус, тому що вони, схоже, не знали, які види чаю у них є. Я не зрозумів опис перуанського севіче з морського гребінця в меню і був дуже розчарований, коли його принесли. Це було зовсім не те, що я очікував. Сам лаунж мав чудовий вигляд, і інші відвідувачі здавалися цікавими. Вид на місто був приголомшливим. Таке відчуття, що великі боси, які починали проєкт, виконали велику роботу, але потім менеджери, які стояли нижче за них, не приділяли багато уваги повсякденній роботі закладу, а боси не стежили за тим, що відбувається. Я б поставив 3 бали з 5, в основному тому, що мені довелося чекати 20 хвилин, перш ніж персонал прийшов прийняти моє замовлення.


Svjatoslav Vozgrin
13 грудня 2021 у 17:47

Відповідь

Здрастуйте, Святославе, хочу подякувати вам за довіру і вибір нашого ресторану Sky Lounge в Kharkiv Palace Hotel. Я ціную час, який ви витратили на те, щоб залишити детальний коментар про наш сервіс. Ми завжди працюємо над тим, щоб персонал, якість страв і багато іншого давало змогу нашим гостям почуватися комфортно. Мені дуже шкода, що ваш візит не відповідав нашим звичайним високим стандартам. Від імені всіх присутніх і керівника служби громадського харчування я хочу сказати, що нам дуже шкода. Ми будемо вдячні, якщо ви напишете нам за адресою grm@kharkiv-palace.


Адміністратор об'єкту
14 грудня 2021 у 15:20

Чудовий готель! Леді-бос дуже швидко піклується про все, що вам потрібно. Я радий, що в Харкові є люди, які знають, як добре управляти готелем і рестораном. Великий палець угору!


Вячеслав Гаврюшенко
8 грудня 2021 у 17:02

Відповідь

В'ячеславе, дякуємо за добрі слова про готель "Харків Палас". Ваш відгук дуже важливий для нас, і ми раді, що виконали відмінну роботу. Ми любимо, щоб усе, що пов'язано з вашим перебуванням, було на найвищому рівні. Ваші компліменти - чудовий стимул для нас, щоб стати ще кращими. Ми з нетерпінням чекаємо можливості знову побачити вас у Kharkiv Palace Hotel!


Адміністратор об'єкту
14 грудня 2021 у 17:06

Я відвідав це місце по роботі, і воно виявилося дуже хорошим. Відчуття було чарівним, ніби потрапив у дитячу казку, особливо в Новий рік. Там були жінки в гарних сукнях і чоловіки в модних костюмах. Ялинка була дуже красива, і грала святкова музика. Атмосфера була приголомшливою.


Moto Timka
2 грудня 2021 у 19:31

Відповідь

Дякуємо за добрі слова та увагу. Нам не терпиться побачити вас знову і подарувати вам незабутні враження!


Адміністратор об'єкту
22 грудня 2021 у 17:37

Це гарний готель у центрі міста. Усе розташоване поблизу. Якщо у вас зустріч, конференція або навіть весілля, то вам сюди. Вони також обслуговують корпоративні заходи. Якщо ви хочете зупинитися на кілька днів у гарному готелі в центрі міста, я рекомендую Kharkiv-Palace. Персонал розмовляє англійською і завжди готовий допомогти в будь-якій ситуації.


Alex Shishlakova
24 листопада 2021 у 22:53

Відповідь

Привіт, Олександро! Ми дуже вдячні Вам за відгук і раді, що Вам сподобався наш сервіс і розташування готелю в центрі міста. Ваші думки дуже важливі для нас і можуть допомогти іншим людям, які думають про те, щоб приїхати до Харкова для подорожі, ділової зустрічі або вечірки. Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову і подарувати вам приголомшливі враження! З найкращими побажаннями, Олена Толстая, менеджерка по роботі з гостями.


Адміністратор об'єкту
26 листопада 2021 у 13:04

Підсолоджувачів немає ні в барі, ні в ресторані. У барі розбилася склянка, яку залишили на столі приблизно на 20 хвилин, проливши на нас її вміст. Ще один стакан розбився і не був прибраний, поки ми не попросили. Крім цього, все в порядку. З бару нагорі відкривається чудовий вид, і там є пледи. Їжа в ресторані середня, не відмінна, але й не погана. Номер хороший, я оцінив, що в ньому є і душ, і ванна. Він чистий і привабливий. На стінах висять гарні картини, а в холі є класна вітрина з курткою Арнольда Шварценеггера з "Термінатора 3".


Daria Kirienko
10 листопада 2021 у 00:45

Відповідь

Здрастуйте, Дар'я, спасибі, що приїхали в Kharkov Palace Hotel і довірилися нам. Ми дуже раді, що ви знайшли час, щоб написати відгук і розповісти нам про свою думку. Приємно знати, що вам було комфортно у нас зупинитися. Ми шкодуємо, що наш ресторан не виправдав ваших очікувань. Ми повідомили про ваш відгук відповідальному за ресторан. Ми уважно вивчимо ваш коментар і внесемо зміни, щоб наступного разу у вас були найкращі враження. Ми сподіваємося побачити вас знову в Kharkiv Palace Hotel!


Адміністратор об'єкту
12 листопада 2021 у 19:54

Щоб добре поїсти, потрібно заплатити паркувальнику 20 рублів. Вам не дозволяється паркувати свій власний автомобіль. Це дивне правило.
P.S. Ми дали 200 як чайові.


Konstantin Sorokin
4 листопада 2021 у 03:28

Відповідь

Здрастуйте, Костянтине, спасибі за ваші коментарі! Нам дуже важлива ваша думка.


Адміністратор об'єкту
9 листопада 2021 у 09:13

Я не зупинявся в готелі, але зайшов на перший поверх, щоб випити кави і з'їсти солодощі. Солодощі дуже смачні, раджу всім спробувати. Кава також хороша. У лаунж-зоні на першому поверсі є гарне піаніно, на якому можна грати, якщо ви вмієте. Я чув дуже хорошу музику від різних людей, поки пив каву. Це було здорово.


Sveta Mikheeva
24 жовтня 2021 у 19:02

Відповідь

Доброго дня, Світлано! Дякуємо, що вирішили зупинитися в Kharkiv Palace Hotel! Ми дуже цінуємо, що ви знайшли час залишити відгук. Ми раді чути, що ви залишилися задоволені нашим сервісом і вам сподобалися десерти та кава в лобі-барі. Ваші позитивні коментарі багато значать для нас.
Дякуємо, що довіряєте нам, ми завжди прагнемо виправдати ваші очікування!
Сподіваємося побачити вас знову! З найкращими побажаннями, Олена Толстая, менеджер по роботі з гостями.


Адміністратор об'єкту
25 жовтня 2021 у 18:52