Spa-центр у готелі «Ovis Hotel» №106

Слобідський район
пр. Гагаріна, 201 Б
М Проспект Гагаріна
Приймаємо Visa / MasterCard

SPA-центр у готелі «Ovis Hotel» - це простір, де тепло, затишок і легка екзотика поєднуються з високим рівнем сервісу. Тут гості можуть не тільки насолодитися банними процедурами, а й розслабитися в джакузі або вибрати масаж з арома-оліями, що повертає тілу тонус і внутрішню рівновагу. На території працює приватна парковка, а також ресторан і бар, що пропонують вишукані страви та різноманітні напої.

Банний зал розрахований на 13 осіб і включає турецьку лазню і фінську сауну. За бажанням гостей доступні послуги банщика, що дають змогу повністю розкрити користь гарячої пари. Контрастний відпочинок забезпечують басейн із протитечією, прохолодна купіль, душові кабіни та відра-водоспади. Тут можна придбати халати, віники й капці, щоб відпочинок був максимально комфортним.

«Ovis Hotel» створює атмосферу повного розслаблення, де кожен гість відчуває турботу та може обрати саме той формат відпочинку, який йому потрібен.

Вид парної: турецька баня, фінська сауна

Місткість:
13 чол.

Аква зона: басейн, душ, купель, противоток

Паркування: приватна з відеоспостереженням

Послуги: ресторан, бар, банщик

SPA-процедури: масаж розслабляючий, масаж оздоровчий, пілінг

Розваги: wifi, cупутникове тб

Напої: трав'яний чай

Оцінка

Нормально 4.3
Інтер'єр
Чистота
Обслуговування
Ціна / якість
Зручності
На підставі 20 Відгуків
  • Час роботи:
  • ПН: з 10:30 до 21:00
  • ВТ: з 10:30 до 21:00
  • СР: з 10:30 до 21:00
  • ЧТ: з 10:30 до 21:00
  • ПТ: з 10:30 до 21:00
  • СБ: з 10:30 до 21:00
  • НД: з 10:30 до 21:00

Відгуки (20)

Кілька місяців тому ми з моїм хлопцем зупинилися в цьому готелі і пішли в спа-салон. Виходячи зі спа-салону, я посковзнулася, бо там не було килимка, а він мав бути, і сильно забила палець. Я попросила адміністратора викликати для мене швидку допомогу. Вони сказали мені, що зв'яжуться зі мною за кілька днів, але минуло вже кілька місяців, а я так нічого й не почула. Дуже шкода, що це сталося, бо нам зазвичай подобається цей готель і ми зупинялися в ньому раніше.


Анна Марченко
13 лютого 2022 у 20:51

Відповідь

Дякуємо, що обрали готель OVIS. Ми раді, що вам подобається повертатися до нас.

Ми дуже шкодуємо про те, що сталося в спа-центрі. Нам дуже шкода, що ваше відвідування не принесло вам задоволення. Ми також хочемо вибачитися за те, що наш співробітник не повідомив про це начальству. Тепер ми встановили в спа-центрі додаткові поручні, щоб убезпечити наших гостей. Ми сподіваємося, що невеликий подарунок від готелю допоможе вам краще поставитися до того, що сталося.

Ми дуже сподіваємося побачити вас знову в нашому готелі та ресторані!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS


Адміністратор об'єкту
15 лютого 2022 у 11:41

Це хороший готель, який вартий своєї ціни. Меблі та ванна кімната в номері нові. Їжа в ресторані дуже смачна. Персонал готелю приємний. Усе акуратно. Мені сподобалося.


Leonid Shaykhulov
8 лютого 2022 у 11:55

Відповідь

Дякуємо, що обрали готель OVIS і за ваш чудовий відгук. Ми раді чути, що ви добре провели час у нас. Ми також раді, що вам сподобалися номери і смачна їжа в нашому ресторані Voyager. Ми дуже цінуємо ваші приємні слова про наш персонал.

Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову в нашому готелі та ресторані!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS


Адміністратор об'єкту
8 лютого 2022 у 15:46

Це чудовий 5-зірковий готель. Я даю йому додаткову зірку, тому що персонал робить його комфортним місцем для проживання. Ми провели там Новий рік із дитиною, і це був спогад, який ми ніколи не забудемо.


Алла Закурдаева
25 січня 2022 у 06:52

Відповідь

Дякуємо, що обрали готель OVIS і написали відгук. Нам дуже приємно чути ваш відгук.
Ми раді, що вам було приємно у нас зупинитися і що ви з нетерпінням чекаєте 2022 року, щоб зателефонувати нам.
Ми дуже цінуємо ваші добрі слова про наш персонал - вони багато значать для нашої команди.

Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS


Адміністратор об'єкту
25 січня 2022 у 16:19

Хороший готель. Розташований недалеко від аеропорту Харкова. Номер добре освітлений і зручний. Ванна кімната шикарна, а ліжко велике і затишне. У номері є міні-бар, який оплачується додатково. Ми також могли замовити їжу з ресторану готелю. Думаю, готель пропонує поїздки в аеропорт. Загалом, нам дуже сподобалося наше перебування. Наступного разу ми обов'язково зупинимося тут знову.


Олена Єрмольонок
15 січня 2022 у 18:30

Відповідь

Дякуємо, що обрали готель OVIS і за ваш детальний відгук!
Ми дуже раді, що вам сподобався наш готель і ваше перебування у нас.
Чудово, що вам сподобався ваш номер.

Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову!

Найкраще,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS


Адміністратор об'єкту
25 січня 2022 у 15:02

Це гостинне і затишне місце. Тут усе акуратно і є такі зручності, як душ і парковка. Якщо їхати машиною, то це недалеко від центру міста. Однак є і деякі недоліки. Сніданок не дуже хороший, бо якщо ви встаєте пізно, близько 11, то їжі вже не залишається. Холодильник у номері досить галасливий, тому мені довелося відключити його від мережі. Крім того, освітлення в номері не дуже хороше.


Alema Na
10 січня 2022 у 02:06

Відповідь

Дякуємо, що обрали готель OVIS і написали свій відгук. Ми раді, що вам було приємно у нас зупинитися. Шкодуємо, що виникли будь-які проблеми. Ми сподіваємося, що невеликі проблеми не зіпсували вашу загальну думку про наш готель і ресторан.

Ми з нетерпінням чекаємо нової зустрічі з вами!

Найкраще,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS


Адміністратор об'єкту
14 січня 2022 у 17:07

Спа-центр Ovis дуже хороший. Ми ходимо туди вже рік, і там завжди чисто. У них також є ресторан, де можна замовити смачну їжу. Якщо ви виберете Ovis Spa, ви не будете розчаровані.


Сероб Серобян
24 грудня 2021 у 14:58

Відповідь

Дякуємо, що обрали спа-центр готелю OVIS.
Ми дуже раді чути це від наших постійних гостей!
Ми раді, що вам сподобалася їжа в нашому ресторані Voyager.
Ми постараємося і далі відповідати вашим високим стандартам.

Не терпиться побачити вас знову!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
Менеджер на ресепшн готелю OVIS


Адміністратор об'єкту
13 січня 2022 у 16:26

Відмінна їжа, відмінна команда! Величезний респект Italle і Radion за супер професіоналізм! Нічого сказати поганого, тільки хороше!


Насиф Дагер
21 грудня 2021 у 17:47

Відповідь

Дякуємо за прекрасний відгук про ресторан Voyager.
Нам подобається чути такі відгуки від наших відвідувачів!
Ми раді, що вам сподобалася смачна їжа і що персонал готелю і ресторану добре попрацював.

Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
Менеджер з прийому гостей готелю OVIS


Адміністратор об'єкту
22 грудня 2021 у 11:41

Працівники тут дуже милі та чуйні. Хто б не працював на ресепшені, вони завжди допомагали, що б мені не знадобилося, наприклад, організувати транспорт або викликати таксі. Сніданок був хорошим, але круасани були трохи старими, а кекси несмачними. Але це не велика проблема. Готель знаходиться поруч з аеропортом, тому ви можете чути літаки. Номер був чистим, зручним і теплим, але вночі в ньому було душно. У ванній кімнаті також був дивний запах. Рушники змінюють тільки під час щоденного прибирання. Незважаючи на кілька дрібних проблем, готель мені сподобався. Дякую, що змусили мене почуватися бажаним гостем.


Юлия Юношева
25 листопада 2021 у 23:16

Відповідь

Дякуємо, що обрали готель OVIS.
Ми раді, що вам сподобалося ваше перебування.
Ваші приємні відгуки про персонал багато значать для нас.
Приємно чути, що вам сподобалися сніданки в ресторані.
Приносимо вибачення за невеликі проблеми.
Ваші відгуки допомагають нам удосконалюватися.

Ми сподіваємося, що ви знову оберете нас для своєї наступної поїздки до Харкова!

Найкращі,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS


Адміністратор об'єкту
3 грудня 2021 у 16:22

Під час бронювання я попросив у менеджерки Валерії номер напівлюкс із видом на вулицю, тому що я вже зупинявся в цьому готелі раніше і думав, що вони зрозуміють. Але коли я заселилася, мені дали номер 318 з видом на заправку. Під столом лежали залишки червоної ікри і винограду від попередніх гостей.

Обслуговування в ресторані повільне, навіть коли не зайнято. Офіціанти не виявляють особливої уваги. Я замовив десерт, але насправді його не було.

Хотілося б, щоб персонал підбирався ретельніше, а прибирання було кращим.


Марина Филиппенко
10 листопада 2021 у 22:18

Відповідь

Дякуємо, що обрали готель OVIS і за ваш відгук - він допомагає нам удосконалюватися! Ми дуже шкодуємо про помилку нашого співробітника. Ми провели додаткове навчання наших співробітників, щоб у майбутньому ви спілкувалися з нашими адміністраторами тільки на приємному рівні. Ми також шкодуємо про проблему з прибиранням і приносимо вам свої вибачення. Надалі ми будемо ретельніше перевіряти номери перед заселенням. Ми хочемо, щоб ви знали, що всі наші гості важливі для нас, і ми дуже хочемо бачити вас у нашому готелі знову. Приносимо вибачення за всі проблеми, що виникли під час вашого перебування у нас.


Адміністратор об'єкту
11 листопада 2021 у 13:59

У нас був чудовий досвід проживання в готелі Ovis. Ми вибрали його, тому що в ньому був басейн і він знаходився недалеко від транспорту. Номер був повністю обладнаний усім необхідним, включно з феном і халатами. Ми також могли попрасувати одяг або здати його в пральню на 3-му поверсі. Номер мав сучасний вигляд, у ньому були зручні ліжка, міні-бар і навіть безкоштовна вода щодня. Температура в номері була оптимальною, і було тихо, незважаючи на те, що ми знаходилися недалеко від аеропорту. Персонал помітив, що у мене день народження, і подарував мені пляшку вина і кілька свіжих фруктів, що було дуже приємно. Крім того, сніданок у готелі був дуже хорошим.


Oleksii Artomov
7 листопада 2021 у 15:10

Відповідь

Дякуємо, що обрали готель OVIS і за ваш чудовий відгук.
Ми дуже раді, що вам сподобався наш сервіс, і ми навіть перевершили ваші очікування.
Приємно чути, що вам сподобався номер і речі в ньому.
Ми раді, що ви добре провели час у нашому спа-центрі вранці, який є безкоштовним для всіх, хто проживає в готелі.
Дякуємо за приємні слова про нашу команду - це справді спонукає нас щодня докладати максимум зусиль, а такі позитивні відгуки - найкраща нагорода для нас!

Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову!

Найкращі,
Анастасія Тлепова,
Менеджер на ресепшн готелю OVIS


Адміністратор об'єкту
10 листопада 2021 у 12:58

Це гарний, сучасний готель. Номери великі та зручні, з новим телевізором із USB. Із собою потрібно взяти мило, гель для душу (який можна використовувати і як шампунь), ватяні палички і подушечки, шапочку для душу і беруші. У готелі є спа-центр із басейном, яким ви можете користуватися безкоштовно з 7 до 10 ранку. На сніданок сервірують шведський стіл із великим вибором страв: яйця, яловичина, сосиски, салати, пластівці, свіжі фрукти й овочі, а також чай і кава. Персонал у готелі дуже доброзичливий, і ви відчуєте себе бажаним гостем. Один невеликий мінус - готель розташований на жвавій дорозі з рухом вдень і вночі, тому може бути трохи галасливо, до того ж він розташований досить далеко від центру міста. Але в готелю є велика парковка, якою можна користуватися безкоштовно.


Євген Биков
7 листопада 2021 у 10:13

Відповідь

Спасибі, що вибрали готель OVIS і за ваш докладний відгук.
Нам важлива думка кожного гостя, і ми дуже раді, що вам сподобалося у нас!
Ми раді, що вас повністю влаштували наші номери та їхні особливості.
Ми також раді чути, що ви добре провели час у спа-центрі вранці.
Ми цінуємо ваші добрі слова про сніданок у ресторані Voyager і наш персонал - це дуже важливо для нас.
Ми шкодуємо, що в ресторані було гучніше, ніж ви очікували. Ми надаємо безкоштовні беруші у всіх наших номерах, щоб допомогти вирішити цю проблему.

Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення в якості постійного гостя!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер з прийому гостей готелю OVIS


Адміністратор об'єкту
9 листопада 2021 у 16:29

Готель справді заслуговує на свій рейтинг 9,1 на сайті бронювання. Я зупинявся у багатьох готелях через свої ділові поїздки, і цей готель вирізняється з-поміж інших. Вони виконали чудову роботу, і я хотів би зупинитися в ньому знову.


Дмитрий ЯНКОВСКИЙ
22 жовтня 2021 у 23:03

Відповідь

Дякуємо, що обрали готель OVIS!

Ми дуже раді вашому відмінному відгуку.
Приємно чути, що людям, які багато подорожують, подобається наш готель.

Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову!

Будьте здорові,
Анастасія Тлепова,
Менеджер з прийому гостей готелю OVIS


Адміністратор об'єкту
29 жовтня 2021 у 11:02

Ми забронювали пакет "Романтична ніч". Номер був красиво оформлений у романтичному стилі, що нам із чоловіком дуже сподобалося. Персонал запитав нас, коли ми хочемо, щоб були готові прикраси для номера, тарілка з фруктами та ігристе вино. Вони також поцікавилися часом нашої реєстрації. Коли ми приїхали, все було готово, як ми і домовлялися. Номер був дуже чистим, великим, теплим і затишним. У ньому було велике і зручне ліжко. Прилегла заправка нас анітрохи не турбувала.

Окремої подяки заслуговує офіціантка на сніданку. Вона була дуже ввічлива і красиво все організувала. Сам сніданок був смачним і ситним. Тістечка були такими м'якими, що танули в роті.

Співробітники стійки реєстрації також були дуже ввічливі. Вони були готові допомогти і надати інформацію.


Маргарита Зикранец
21 жовтня 2021 у 12:07

Відповідь

Дякуємо за ваш чудовий відгук. Ми дуже цінуємо ваш відгук і раді чути, що вам було добре у нас!

Ми раді, що вам і вашому партнеру сподобалася романтична атмосфера номера, який ми підготували для вас. Дякуємо за ваші приємні коментарі про наш персонал - це дуже надихає нас у нашій роботі. Нам особливо приємно, що ви помітили безліч дрібниць, які не завжди очевидні, але допомагають зробити перебування наших гостей ще кращим. Ми раді чути, що вам сподобалися сніданки та торти нашого кондитера.

Ми з нетерпінням чекаємо можливості знову вітати вас і вашого партнера в готелі OVIS!


Адміністратор об'єкту
22 жовтня 2021 у 14:27

Це чудово. Номери дуже гарні та чисті. На сніданок не так багато варіантів, але все дуже смачно. Спокійно. Послугу в номер приносять швидко, і вона має гарний вигляд. Це не гірше, ніж хороший готель у Європі.


Slava Bezliepkin
19 жовтня 2021 у 01:36

Відповідь

Ми раді чути, що вам сподобався ваш номер і сніданок із ресторану Voyager. Приємно знати, що ви залишилися повністю задоволені якістю обслуговування і вам сподобалося, як ми вас обслужили.

Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
Менеджер з прийому гостей готелю OVIS


Адміністратор об'єкту
21 жовтня 2021 у 17:22

Я заселився в цей готель 23.09.21. На ресепшені припустилися помилки і поселили мене не в той номер. Крім того, жінка, яка нас заселяла, була грубою. Наступного дня вони зрозуміли помилку, і мені довелося поміняти номер, що було дратівливим. Я не був вражений цим досвідом. Але їжа та решта персоналу були чудові!


Людмила Павелко
25 вересня 2021 у 14:17

Відповідь

Привіт, Людмило,

Дякую, що обрали готель OVIS і знайшли час написати відгук.

Ми раді чути, що вам сподобалася їжа в ресторані Voyager.
Дякуємо за приємні слова про наш персонал. Компліменти від таких клієнтів, як ви, завжди піднімають нам настрій і спонукають працювати ще старанніше!
Нам дуже шкода, що у вас був неприємний досвід.
Ми приносимо вибачення за помилку, допущену нашим персоналом.
Ми провели додаткове навчання персоналу, щоб у майбутньому у вас залишилися тільки хороші враження від спілкування з нашими адміністраторами.

Ми шкодуємо про неприємності, з якими ви зіткнулися під час перебування в готелі.


Адміністратор об'єкту
29 вересня 2021 у 17:50

Це найкращий готель, у якому я коли-небудь зупинявся. Усе на найвищому рівні. Номери прибирають щодня. Усе акуратно і красиво. Я раджу вам спробувати.


IHOR
11 вересня 2021 у 07:44

Відповідь

Дякуємо за прекрасний відгук про готель OVIS! Ваші добрі слова надихають всю команду на подальшу роботу.

Ми раді чути, що вам сподобалася чистота в наших номерах, готелі та ресторані. Ми також раді, що ви залишилися задоволені якістю обслуговування і порахували, що клієнтська служба була на висоті.

Ми сподіваємося побачити вас тут знову найближчим часом!

З повагою,
Анастасія Тлепова,
Менеджер ресепшн готелю OVIS


Адміністратор об'єкту
16 вересня 2021 у 17:39

Нам сподобалися всі аспекти нашого перебування. Номери були охайними і красивими, і ми могли спокійно спати, тому що не було багато шуму. Кілька разів ми чули звук літака, що цілком очікувано, коли ви зупиняєтеся недалеко від аеропорту.


Vlad K
7 вересня 2021 у 08:08

Відповідь

Дякуємо за ваш чудовий відгук про готель OVIS. Ми раді, що вам сподобалося ваше перебування і ви помітили, наскільки чистими і тихими є наші номери. Ми раді, що ви добре провели час у нашому готелі, і ми зробимо все можливе, щоб продовжувати працювати в тому ж дусі.

Ми завжди раді бачити вас у нас в гостях!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації в готелі OVIS


Адміністратор об'єкту
8 вересня 2021 у 12:57

Готель хороший. Є чудовий ресторан з відкритим майданчиком, але він знаходиться недалеко від аеропорту і в не найкращому районі. Це створює деякі проблеми. Люди, які там працюють, ввічливі, а номери чисті. Це гарне місце для ділових поїздок, але не для відпочинку, якщо тільки вам не подобається спостерігати за злітають і сідають літаками, вечеряючи на вулиці.


Владислав Николаенко
4 вересня 2021 у 18:05

Відповідь

Дякуємо, що розповіли нам про своє перебування в готелі OVIS. Ми раді чути, що вам сподобалася їжа в ресторані Voyager і ви добре провели час на літній терасі. Ми завжди намагаємося зробити наших гостей щасливими, і, схоже, ви оцінили обслуговування нашого персоналу і чистоту в готелі. Велике спасибі, що порадили наш готель іншим.

Ми з нетерпінням чекаємо, коли ви знову зупинитеся у нас найближчим часом!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
Менеджер з прийому гостей готелю OVIS


Адміністратор об'єкту
8 вересня 2021 у 12:47

Доброго дня, хочу сказати велике спасибі готелю і ресторану "Вояж". Ми провели там наше весілля 28.08.21 і залишилися дуже задоволені всім. Ресторан, обслуговування і декор були на вищому рівні. Персонал був приголомшливим і дійсно дбав про нас. Окреме спасибі організатору Італі, яка була дуже професійна і доброзичлива. Вона спрямовувала нас, допомагала скласти меню і давала слушні поради з інших питань. Їжа була смачною і добре представленою, і нашим гостям все сподобалося.


Вита Гнилицкая
3 вересня 2021 у 20:45

Відповідь

Дякуємо, що обрали наш готель і ресторан для вашої великої події!

Ми дуже цінуємо ваш чудовий відгук - це найкращий комплімент для нашої роботи. Ми раді, що наша команда зробила ваш візит дійсно комфортним. Приємно знати, що вам сподобалася їжа та її подача в ресторані. Ми також раді, що вам сподобалися наші послуги, обслуговування клієнтів і безкоштовний номер від готелю. Ми дуже раді чути, що ви добре провели час у нас. Ми будемо й надалі робити все можливе, щоб ваші візити були прекрасними.

Ми будемо раді бачити вас знову в готелі OVIS найближчим часом!


Адміністратор об'єкту
7 вересня 2021 у 17:53

Ми подорожували Харковом з 14 по 15 серпня. Ми пізно повернулися з прогулянки парком і готувалися до сну. У цей момент ми помітили клопа на шторі в нашому номері. Я швидко зателефонувала на ресепшн, щоб розповісти про це. Дівчина по телефону не здивувалася і сказала, що надішле домробітницю, щоб розібратися з проблемою. Однак прибуття покоївки зайняло близько 10-15 хвилин, що дуже довго, зважаючи на те, що готель не такий вже й великий. Коли вона нарешті прийшла, то спіймала клопа в пляшку, щоб показати її менеджеру.


Wooly Booly
15 серпня 2021 у 17:06

Відповідь

Привіт,

Дякуємо, що розповіли нам про свій досвід перебування в готелі OVIS. Ми раді, що вам сподобався сніданок і спа-центр із сауною та хамамом. Однак нам дуже шкода, що ми не повністю виправдали ваші очікування. Ми приносимо вибачення за заподіяні неприємності і згодні з тим, що такого не повинно відбуватися. Це перший випадок у нашому готелі. Ми провели належне прибирання та дезінфекцію номера. Ми обіцяємо, що тепер усе гаразд і більше такого не повториться. Ми також шкодуємо, що в номері було гучніше, ніж ви очікували.


Адміністратор об'єкту
18 серпня 2021 у 11:45